Apsiniaukusią ketvirtadienio popietę su fizikos mokytoja Salomėja, geografijos mokytoju Simonu ir smalsiais moksleiviais iš devintų klasių srauto patraukėme link Birštono ir Kruonio hidroakumuliacinės elektrinės.

Pasiekėme pirmąjį tikslą - Nemuno kilpų išmargintą Birštoną ir jo informacinį centrą-muziejų. Šio muziejaus darbuotojos mus pasitiko ypač šiltai. Jos mums papasakojo Nemuno kilpų atsiradimą, kokie gyventojai knibžda upės krantuose, kokie paukščiai raižo dangų aplink miestą ir dar daug įdomių faktų, kuriuos girdėjome pirmąsyk. Padėkojome ir patraukėme link mažų biuvečių, kurios priminė mažus nykštukų namus, išsimėčiusius po visą miestelį. Biuvetėse paragavome tikrojo mineralinio vandens. Jis buvo labai keisto skonio - it sūrus metalo lyžtelėjimas liežuviu. Visi padarėme bendrą išvadą, kad daug šio druskingo vandens nepajėgtume išgerti. Nepabūgome pilko ir lietingo oro, todėl, kupini energijos, įlipome į Vytauto kalną. Jis buvo šiek tiek statokas, tad užkopę jautėmės kaip tikri nugalėtojai.

Kruonio hidroakumuliacinė elektrinė pasitiko mus su sniego ir lietaus gūsiais, bet mes neišsigandome. Ekskursiją po elektrinę pradėjome gavę ryškiaspalvius šalmus. Mums jie labai patiko. Pamatėme vyrą, kuris ėjo link mūsų su tokiu pačiu šalmu kaip ir mes, tuomet supratome, kad tai bus mūsų gidas. Jis mums pasakojo, kur mes atvažiavome, kodėl ši vieta yra be galo svarbi ir dar daug kitų įdomių dalykų. Parodė įvairius  mechanizmus ir įrenginius, paaiškino jų paskirtį ir naudą hidroakumuliacinei elektrinei. Galiausiai mūsų autobusiukas pajėgė nuvežti mus iki taip vadinamo baseino, dėl kurio šioje hidroakumuliacinėje elektrinėje gaminasi elektra. Buvome laimingi sužinoję tai, apie ką net nesusimąstome.

Išvyką prisiminsime kaip gerą naujų žinių šaltinį ir gerų akimirkų lagaminą!