Kviečiame 8, I–III gimnazijos klasių mokinius dalyvauti atrankoje į projektą „MBA – LSMUG VIENA ŠEIMA“ 2019–2020 M.M.

Atrankoje gali dalyvauti mokiniai:

  • neturintys galiojančių drausminių nuobaudų;
  • turintys ne žemesnį kaip 8,0 balų paskutinio pusmečio pažymių vidurkį;
  • turintys ne žemesnį kaip 8,0 balų paskutinio pusmečio anglų kalbos dalyko pažymių vidurkį;
  • turintys ne žemesnį kaip 8,0 balų paskutinio pusmečio istorijos dalyko pažymių vidurkį;
  • pasižymintys aktyviu dalyvavimu Gimnazijos organizuojamose veiklose, reginiuose, akcijose, socialinėje veikloje Gimnazijoje ir už jos ribų.

Mokiniai, pageidaujantys dalyvauti Projekto mainų programoje, iki 2019 10 09 dienos el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. turi pateikti šiuos dokumentus: 

  • prašymą dalyvauti Projekto mainų programoje (1 priedas); 
  • motyvacinį laišką;
  • tėvų sutikimą dėl dalyvavimo Projekte (2 priedas).

2019 10 16 dieną po 8 pamokų kandidatai bus kviečiami į motyvacinį pokalbį anglų kalba.

2019 metų rugsėjo 16-20 dienomis LSMU gimnazijoje sulaukėme ypatingų svečių. Į Lietuvą atvyko 41 mokinys bei 4 mokytojai iš Olandijos. Juos į savo namus priėmė aštuntų - devintų klasių mokiniai. Susirinko tikrai nemažas būrys svečių, tai kaip juos visus suvienyti? Kaip per tokį trumpą laiką parodyti, kas yra ta Lietuva? Kaip perteikti tą įgimtą lietuvišką bendrystės jausmą? Kaip įtvirtinti tą draugystę tarp Lietuvos ir Olandijos moksleivių bei mokytojų? Atsakymas tik vienas – Draugystės vakaras.

Rugsėjo 20-21 dienomis vyko penktų klasių mokinių edukacinė stovykla „Pažinkime vienas kitą”. Po ryto rato, kada mokiniai su klasių auklėtojais aptarė bendras taisykles, stovykla oficialiai buvo atidaryta ir pradėtos pirmosios veiklos. Be įtraukiančių komandos formavimo užduočių ir įdomių žygių su Mokinių Tarybos nariais penktokai taip pat smagiai šoko Flash mobą ir išmoko vieni kitiems pinti draugystės apyrankes.

Rugsėjo 25 dieną 7c, Ig. A, IIg. A ir IIg. C  klasių  mokiniai su dailės mokytoja J. Grabliauskaite, ginazijos socialinė pedagogė D. Varkalienė ir lietuvių kalbos mokytoja V. Katkauskienė apsilankė Kauno kameriniame teatre, kuriame stebėjo interaktyvų spektaklį „Problema – (ne) bėda“. Teatras pasitelkė interaktyvaus teatro metodus tam, kad moksleiviai aktyviai dalyvaudami veiksme, susipažintų su pasaulyje žymia Augusto Boalio „engiamųjų“ teatro metodika, padėsiančia vyksmo dalyviams spręsti jiems aktualias problemas, patirti viešo pasirodymo teikiamas galimybes ir atsakomybę prieš auditoriją, pasitikrinti savo drąsos, savikritiškumo, galimybes, ambicijų pagrįstumą, savivertę, reflektuoti savo asmeninius bruožus simuliuojamoje situacijoje bei įvertinti juos bendrame kontekste. Edukacijoje naudojamas Augusto Boalio „forumo teatro“ metodas, kurį edukacinio projekto režisierius Vytautas Gasiliūnas išvystė dirbdamas su jaunimu mokyklose ir seminaruose, suteikė šansą moksleiviams suvokti, jog jie gali būti situacijos valdovai bei priimti sprendimus, padėsiančius susitvarkyti su iškilusiomis problemomis. Ši metodika leidžia žiūrovui būti ne tik pasyviu stebėtoju, bet spektaklio kūrėju, lygiai  su aktoriais įsitraukiančiu į diskusijas, vaidybines situacijas vienaip ar kitaip keičiančias tolimesnę vyksmo eigą. Profesionalių aktorių simuliuojamos situacijos padėjo žiūrovams suprasti, jog jie patys gali spręsti juos supančias problemas bei skatino nelikti abejingais gyvenimo žiūrovais. Interaktyvus situacijų simuliavimas padėjo moksleiviams įgyti ne teorinių, bet praktinių žinių. Spektaklio metu buvo analizuojamos opiausios nūdienos problemos. Jo metu turėjome galimybę patys spręsti vaizduojamas problemas, duoti įvairius patarimus aktoriams ir jų įkūnytiems veikėjams, o pasirodymo pabaigoje netgi galėjome patys įkūnyti veikėjus ir pakeisti rodomą situaciją savaip. Netrūko nei rimtų pokalbių, nei šypsenų bei juoko. Ši veikla privertė mus susimąstyti, kokioje visuomenėje šiandien gyvename ir kokią įtaką, kad  ją pakeistume, turime mes.

Eglė Budrytė

   

Nuorodos  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
© LSMU gimnazija, 2013