LSMU gimnazija dėkoja už jūsų paramą
Prancūzų kalba – raktas į jaunų žmonių profesinę sėkmę
„Prancūzų kalba – raktas į jaunų žmonių profesinę sėkmę“ – tai Kaune LSMU gimnazijoje antradienį, balandžio 23 d., įvykęs forumas mokiniams ir jų tėvams. Forumas organizuotas kartu su Prancūzų institutu Lietuvoje ir Kauno švietimo inovacijų centru. Forumas suteikė galimybę gauti daug praktinės informacijos, kur galima panaudoti turimas prancūzų kalbos žinias ir kaip jas pagilinti. Renginyje dalyvauti buvo pakviesti prancūzų kalbą besimokantys Kauno miesto, rajono mokiniai, sulaukta svečių ir iš Šiaulių gimnazijų. Forumas buvo skirtas LSMU gimnazijos ir kitų gimnazijų mokiniams bei jų tėvams daugiau sužinoti apie prancūzų kalbos galimybes.
Forumas "Prancūzų kalba: raktas į jaunų žmonių profesinę sėkmę"
Balandžio 23 dieną LSMU gimnazija ir Prancūzų Institutas Lietuvoje organizuoja forumą "Prancūzų kalba: raktas į jaunų žmonių profesinę sėkmę" Kviečiame visus aktyviai dalyvauti. Registracijos forma tėvams:
Kovas – sąmoningumo didinimo mėnesis „Be patyčių“
Sąmoningumas – tai gebėjimas sutelkti dėmesį ir jį išlaikyti. Sąmoningumo didinimo mėnesis „Be patyčių“ kviečia visus susitelkti ir apmąstyti savo veiksmus ir poelgius, atkreipti dėmesį į kenčiančius nuo patyčių ir/ar smurto. To siekėme visą kovo mėnesį:
Stojamasis testas į 5 klasę
Nuo balandžio 15 d. iki balandžio 24 d. vyksta Prašymo dėl dalyvavimo Stojamajame teste į 5 klasę pateikimas.
- Prašymo nuoroda: https://forms.gle/1ccLLoqVk3MSK1sV7
Lietuvių kalbos ir dailės pamokų ciklas „Mažojo princo“ minčių iliustracijos
Integruotų lietuvių kalbos ir dailės pamokų ciklas „Mažojo princo“ minčių iliustracijos tęsėsi 3 mėnesius. Pamokų dalyviai – šeštų klasių mokiniai. Šis projektas prasidėjo dar gruodžio mėnesį – kiekvieną lietuvių kalbos pamoką pradėdavome ištraukos iš „Mažojo princo“ skaitymu, aptarimu, įdomių minčių paieška. Tam skirdavome 10-15 min. Beje, mokiniai skaitydavo garsiai. Dažnai aptarimą susiedavome su adventiniu laikotarpiu. Vasario-kovo mėnesį per dailės pamokas šeštokai mokėsi akvarelės liejimo ir grafikos technikos – reikėjo ne vieno bandymo... Po to teliko į dailės darbą įkomponuoti, t. y. užrašyti pasirinktą mintį iš aptarto kūrinio. Kviečiame pasižiūrėti elektroninę projekto knygą.
Dailės mokytoja Jolita Grabliauskaitė, lietuvių kalbos mokytoja Gitana Liaudinskienė.